Friday, March 4, 2011

my outfit featured in a magazine


I'm so sorry for not posting any outfits in such a long time but I have some problems with my camera. I just hate the lighting and the clarity of the pictures I took lately. I want to buy the new NIKON d3100 camera next week, so please have a little more patient.
I participated to a fashion contest in my country a while ago and they chose my picture to be featured in a magazine. I was so excited when they called to say that I won the contest.
If you want to see more pictures of the outfit click here

Acu' cateva luni am participat la un concurs lansat de The One magazin pe site-ul lor. Am crezut ca respectivul concurs se desfasoara doar online si nu i-am dat o foarte mare importanta. Online nu am castigat nimic, dar dupa vreo luna m-au sunat cei de la revista spunand ca poza mea a fost publicata in numarul de decembrie si ca am castigat un mic cadou. Am fost super entuziasmata, dar si dezamagita ca nu cumparasem revista si nu o mai gaseam la chioscuri. In cele din urma am reusit sa fac rost de ea si am scanat pagina pt. a va impartasi si voua bucuria mea.

Daca vreti sa va inscrieti in acest concurs dati un click aici

12 comments:

  1. Wow! Congrats! You deserve because your style is superb. :) More power to you!

    http://fashioninsouciance.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Felicitari, Laura! Una dintre tinutele mele preferate este cea care a aprut in revista.

    P.S: Cum decurge sarcina? Esti ok?

    ReplyDelete
  3. @Boheme.Fille: ma simt foarte bine, totu-i in regula. Cred ca de acum inainte o sa fie putin mai greu ca deja incep durerile de spate si arsurile la stomac.

    ReplyDelete
  4. Congratulations! That's so exciting!

    ReplyDelete
  5. Ce frumos!! Ma bucur pt tine , chiar meritai!:*

    ReplyDelete
  6. Congrats!
    I've got a giveaway on during these day join it if you like : ) xxx
    www.this-grace.com

    ReplyDelete
  7. wow,intradevar meriti!felicitari!superb outfit!nu stiam ca esti insarcinata, iti doresc tot binele din lume,sanatate multa si sa te bucuri de bebelusul tau la momentul cand va veni.pup!!!

    ReplyDelete
  8. Congrats darling!It's an amazing outfit!Waiting for new outfit posts of you,I have the Nikon D3100 and it's awesome,great quality,you'll love it!

    ReplyDelete
  9. @ Rania: your blog pictures are amazing! I didn't know you were using a Nikon d3100. I just can't wait to get it!

    ReplyDelete
  10. crys_tyna17@yahoo.comMarch 7, 2011 at 1:10 PM

    Felicitari!!! Fashion mam :)

    ReplyDelete
  11. Felicitari! Intr-adevar tinuta e absolut superba!!! Ana

    ReplyDelete
  12. felicitari! Ti-am vazut poza in revista.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...