Tuesday, October 25, 2011

Sephhora opening







jacket/geaca: zara
shirt/ camasa: mango
pants/ pantaloni: Zara
scarf/ fular: H&M
shoes/ botine: Jeffrey Campbell

Sephora opened two days ago in my town and I had to go, especially because they had 50% off  from the second item bought. I was a little disappointed of what the store had to offer, so I didn't get to much stuff. I had some money left so I decided to pay a visit to Jazz, my favorite shoe store. The new collection they have in store is amazing, I could hardly decide on one item. I finally got these black babes you can see in the pictures, they cost me almost 250 $ but they are worth every penny, I loooove them. They will be worn very soon, but now I'm a little ill and i don't want to leave the house before i get better. 

RO: Sephora a deschis un magazin acu' doua zile in Timisora si normal ca trebuia sa ma duc si eu, mai ales ca aveau o reducere de 50 % la al doilea produs cumparat. Am fost foarte dezamagita de oferta de produse care era mai slaba decat ma asteptam. Ma asteptam sa nu gasesc NARS, Anastasia sau Philosophy, dar nu aveau nici macar Cargo sau Urban Decay.  Foarte slabut. Cum nu am cheltuit prea multi bani la Sephora m-am hotarat sa-i fac o vizita magazinului meu preferat de incaltaminte, Jazz. Si bine am facut, pt ca pe rafturi erau niste minunatii care ma faceau sa salivez si dupa aceea sa transpir cand vedeam pretul. Nu am stat prea mult pe ganduri si am probat vreo trei perechi de botine. In cele din urma m-am hotarat sa le iau pe cele pe care le vedeti in imagine. Au fost putin cam scumpute (750 RON) dar au meritat fiecare banut, le iuuuubesc. O sa le port cat de curand, dar din pacate acum sunt putin racita si nu vreau sa ies din casa pana nu ma simt mai bine.

24 comments:

  1. Imi place suuuper mult tinuta .Asa m-as imbraca eu in fiecare zi! :)).

    ReplyDelete
  2. Beautiful outfit! You look great! Kisses

    ReplyDelete
  3. woww!!! love your outfit!!! really amazing!!

    xo

    ReplyDelete
  4. this entire outfit is making my entire day!

    ReplyDelete
  5. Love everything about this outfit and I love your new booties!

    ReplyDelete
  6. Oh, so glamorous!
    I love those boots!

    Is that your child on that ''my angel'' corner?
    So adorable.

    Thanks for your comment!
    I'm now following you via GFC; #470th follower.
    I hope you follow back.

    http://www.momfashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Sunt absolut geniale noile botine! Sa le porti cu placere! :*

    ReplyDelete
  8. Those Jeffrey Campbell boots are amazing, I really want them, beautiful :)

    ReplyDelete
  9. Lovely outfit, I adore your shoes <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. @ Mom Fashion World: thanks, and yes, that's my son Raian.

    ReplyDelete
  11. Very stylish!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Very chic look!! You look fantastic!!:)
    Thank you so much for visiting and commenting on my blog!!:)
    xx

    ReplyDelete
  13. I love love love Lita's. You look amazing ;)

    FashionBreaker

    ReplyDelete
  14. so exciting, sephora is amazing!
    You look so chic, love this look
    xo Cara
    http://www.afashionloveaffair.com

    ReplyDelete
  15. Super botinele,in jazz sunt numai lucruri frumoaseeeeee... bine..si preturile pe masura :))

    ai pomenit in cateva postari de un magazin din tm,aveai o geanta alba si niste pantofi negri cu toc animal print. can you tell mea wich one,pleasee? :)

    ReplyDelete
  16. gorgeous outfit... love your shoes!

    Anyway, I followed your blog, hope you can follow back, too!
    Thanks!

    It’s a GIRL Thing

    ReplyDelete
  17. Love your outfit. Sorry you didn't find much at Sephora.

    De,

    Fashion Nostalgia

    ReplyDelete
  18. @Anonymous: the same one, Jazz. Au chestii foarte dragute si eu sunt multumita de calitatea lor. Intradevar sunt cam scumpute dar merita.

    ReplyDelete
  19. e foarte tare tinutaa :) nu am mai intrat de mult pe bloguri si acum cand vad ultimele posturi raman : wow :))

    ReplyDelete
  20. Mama, ce bine arata! Abia astept sa le vad in picioarele tale :D:D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...