Sunday, March 24, 2013

H&M Conscious Exclusive Collection














Cred ca voi suspina mult si greu dupa aceasta colectie, deoarece, din pacate, nu va fi disponibila si in magazinele din Timisoara. Singura sansa de a intra in posesia unei minunatii dintre cele insirate mai sus e sa fac un drum pana la Budapesta, dar nu ma prea incanta ideea asta. Din cate stiu eu, colectia va fi disponibila in magazine din 4 Aprilie, deci mai am timp sa ma gandesc. Voi va doriti ceva din aceasta colectie?


9 comments:

  1. What a stunning collection! Love the first dress especially :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  2. Love all the whites; the first high-low dress is stunning.

    ReplyDelete
  3. Imi place foarte mult gentuta, dar nu cred ca as bate atata drum pentru ea. Pupici.

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. I like H&M and nice collection.

    ReplyDelete
  5. Si mie imi place aceasta colectie foarte mult. Am vazut un articol legat de aceasta colectie pe site-ul revistei The One si m-am indragostit de cateva rochite(prima alba, asimetrica, cea roz lunga, ultima neagra cu alb si cea menta cu tul), le am cautat in magazine deorece nu scria Conscious Exclusive Collection ci doar Conscious si credeam ca fac parte din cele a caror imagine e Vanessa Paradis. Le-am cautat si tot cautat dar nimic. Multumesc pentru clarificari. Acum astept 4 aprilie sa vedem daca ajung in magazinele din Bucuresti.
    Pupici Deea,
    http://thelovelydarlings.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. din cate stiu eu, in Bucuresti va fi disponibila colectia la H&M Unirii

      Delete
  6. e superba colectia! Am vazut piesele in showroom, sunt de-a dreptul pretiose!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...