Wednesday, February 1, 2012

Big smile











coat/ palton: custom made/ facut la croitor
scarf/ fular: thrifted

Hello my dear followers! I've been wanting to make this post for a couple of days now but my son took all the energy away from me. As we are speaking, my eyes are closing by them self and the only thing I can think about is my cozy bed. I give all of you a big smile, especially to my anonymous follower who reproached me at my last post that I almost never smile. 

RO: Hello dragii mei! De mult tot incerc sa postez ceva, dar fiul meu ma lasa fara un gram de energie in fiecare seara. Chair acuma, in timp ce scriu simt cum mi se inchid ochiiiiiiiiillllllllk... scuze am adormit pt o secunda :) Unde eram...a da, la inchisu ochilor...si tot ce vad in fata mea e un pat comod si calduros. In ultimele poze, spre mirarea si stupoarea unora. se poate observa ca stiu sa si zambesc, cu greu, dar am reusit totusi. I-am promis uneia din fetele care imi urmareste blogul ca ma voi gandi la un banc bun si voi incerca sa scot un zambet in urmatoarea mea postare, deci sper sa-mi aprecieze efortul. Bancul la care m-am gandit circula de ceva vreme pe la radio, cel putin acolo l-am auzit eu si suna cam asa...

Alinuta este oprita pe strada si intrebata de un trecator :
 "Nu va suparati, nu stiti unde se bate la masina aici in zona?"
Alinuta: "Nu stiu, pe mine m-au batut manual"
:)

17 comments:

  1. Great look,hon!Love the coat and the booties!

    ReplyDelete
  2. m-am indragostit de botine:x
    http://one-girl-one-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nice scarf.. and yes!! smile more please.. you look pretty.. :D

    ReplyDelete
  4. Aren't you the most stylish, young mother in the country? Love the scarf and the color of your coat.
    Multumesc mult! Aparatul pe care il folosesc, e un Kodak Z981.

    ReplyDelete
  5. Asa esti o draguta :) Imi place cum iti sta zambind :)

    ReplyDelete
  6. ce tinuta frumoasa!!iti sta foarte bine cu nuantele astea berrylicious :)) :D! si botinele tale sunt asa de cuuute <3 love love love

    ReplyDelete
  7. love this huge scarf... and those high heeled booties of course!

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. amazing colours, and I love those boots!
    xo Cara
    http://www.afashionloveaffair.com

    ReplyDelete
  9. Iti multumesc pentru comentariul lasat pe blogul meu :)
    Tocmai m-am inscris prin Google Friend Connect la blogul tau.

    Esti superba in aceasta tinuta, iar botinele sunt de vis :X

    Iti doresc o zi buna!
    Te pup!

    ReplyDelete
  10. your scarf seems so cozy :) i want it xxx

    ReplyDelete
  11. warm and cool outfit, I like :) xx

    ReplyDelete
  12. beautiful outfit. I like your shoes.

    ReplyDelete
  13. E frumoasa comnibatia roz/mov,iti vine bine :)

    ReplyDelete
  14. Love this outfit, the colors look great together. You've got some serious style, I'm following :)

    xo erica

    ReplyDelete
  15. Wauw those boots are killer! I really like your coat as well, I love it when ladies wear colourful outdoor clothes. I sadly tend to always settle for black, but I wish that I too had such a beautiful coat in a pretty colour :)

    /Cindi

    http://cherriesandsunflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...